Line Dahl & BRANDLOVERS

  • OM
    • METODEN
    • MENNESKET
  • MULIGHEDER
    • POSITIONERINGS-STRATEGI
    • GRUNDFORTÆLLING
    • IMPLEMENTERING
    • BOG
    • HANDELSBETINGELSER
  • KUNDER
    • UDTALELSER
    • REFERENCER
  • BLOG
  • KONTAKT

Vil du også være bedre, selv om du er bedst?

26. marts 2010 By Line Dahl

I går vandt Lirum Larum Leg e-handelsprisen 2010 i kategorien B2C små virksomheder. Tillykke! På flere måder. Teamet bag forstår nemlig at gøre det, der skaber vindere.

Det er dem, der vil være bedre, selv om de er bedst. Dem, der bliver ved. Bliver dygtigere og dygtigere. Aldrig lægger sig ned på den store dejlige sovepude, der hedder “det går jo okay”.

Ud over en fantastisk e-shop med skønt legetøj er det noget af det, der karakteriserer Lirum Larum Leg.

I begyndelsen af marts havde jeg nemlig den fornøjelse at have to x Lirum Larum Leg folk med på min workshop Skriv Selv Sælgende Webtekst – fordi de ville være endnu bedre til at tale til deres målgruppe og sælge på en sympatisk og indsigtsfuld måde.

På trods af, at de allerede var så gode, at de stod til at vinde e-handelsprisen 2010.

Resultaterne taler allerede for sig selv, når man læser Lirum larum Legs nyhedsmail før og efter. De klør på. De vil være bedre. Hvad vil du være?

Tak for inspirationen!

God inspiration? Så giv den gerne videre!

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Brandlovers grundlægger Line Dahl er blandt Danmarks mest garvede brand strateger inden for identitetsskabende fortællinger. Hun er smittende optaget af at få os til at stå for mere og skabe større værdi i andres liv – og ser virksomheders store berøringsflade som værdiskabelsens mekka. I et autentisk miks af dna'et, det mulige og de vilde ambitioner nailer hun brands berettigelse og skaber retning internt og eksternt.

Skrevet i: Dit tankesæt

Andre indlæg

  • Don´t make me mindfuckDon´t make me mindfuck
  • Spørgsmål 2, der afslører hovedløs brandingSpørgsmål 2, der afslører hovedløs branding
  • Spørgsmål 1, der afslører hovedløs brandingSpørgsmål 1, der afslører hovedløs branding
  • Alt kan gøres kedeligt. Men det kan også det modsatte (tag müsli-testen)Alt kan gøres kedeligt. Men det kan også det modsatte (tag müsli-testen)

STÅ SKARPT. BETYD MERE. SKRIV DIG OP TIL INSPIRATIONSMAILS

Ved tilmelding bekræfter du at have læst og accepteret betingelserne for udsendelse af inspirationsmails. Du kan altid afmelde dig igen på linket i de mails, du modtager. Læs vores cookie- og privatlivspolitik her.

SAVNER DU NOGET?

KONTAKT

Line Dahl
(+45) 222 777 93
line@brandlovers.dk

#hvaermeningen #brandsmedberettigelse

  • Instagram
  • LinkedIn


Copyright Line Dahl & Brandlovers© 2021
Handelsbetingelser - Cookies- og privatlivspolitik