Line Dahl & BRANDLOVERS

  • OM
    • METODEN
    • MENNESKET
  • MULIGHEDER
    • POSITIONERINGS-STRATEGI
    • GRUNDFORTÆLLING
    • IMPLEMENTERING
    • BOG
    • HANDELSBETINGELSER
  • KUNDER
    • UDTALELSER
    • REFERENCER
  • BLOG
  • KONTAKT

Inspirerende case: Viser dit website, hvem du er?

6. oktober 2010 By Line Dahl

Casen her viser, hvor langt der kan være fra det indtryk, du får i mødet med en virksomhed og de mennesker, der står bag den – og til det indryk, du får på deres website.

En fatal mangel på sammenhæng, som de to ambitiøse kvinder i denne case heldigvis har gjort noget ved. Se forvandlingen af et website … og se det sande Aida.

Aida er et hjertevarmt sted, hvor kompetente kvinder hjælper mennesker med spiseforstyrrelser. Sådan har det altid været.

Men det er lettere (mildt sagt) at mærke netop det, efter Aida’s website fandt sit rette element med en grafisk identitet, et pay off og en tone i teksten, der har rødder i Aidas anti-kliniske og anti-diagnostificerende tilgang til spiseforstyrrelser.

Her ser man lyst på livet og hjælper andre til at få lyst til at smage det. Igen.

Kan du mærke det her på websitet, som det var før? (Klik på billedet, så bliver det større)

Billede 5

Nej? Så prøv efter-udgaven herunder …

Stadig Aida. Ny feeling (se mere her). Hvilket website ville mon appellere mest til dig, hvis du havde brug for hjælp i forbindelse med en spiseforstyrrelse?

Billede 6

Historien bag Aidas website er, at før-udgaven havde levet i 10 år. Aida kørte fint. På trods. Nu var det bare tid til at bane vejen for de nye idéer og visioner, der var vokset og vokset i løbet af årene.

Måske har du det på samme måde – måske kommer du ikke helt ud over rampen på dit website? Måske viser det ikke dig og din virksomhed? Men værst af alt – måske kan dine potentielle kunder ikke mærke dig og din virksomhed på websitet?

Vi køber med følelser. Fornuften kommer først til senere. Dit website kan meget vel være din potentielle kundes første møde med dig og din virksomhed. Giv det rigtige indtryk. I udtryk og ord. Ellers googler vi videre … jo, vi gør!

Tak til: Line Krüger, som har skabt Aidas grafiske identitet og nye website-look, Symbiotisk som har rådgivet om webløsningen og programmeret websitet, de to ambitiøse kvinder bag Aida som iværksatte forandringen (og ja, jeg har lavet tekster og pay off … hvis du selv vil lære at skrive bedre webtekst, får du chancen her).

God inspiration? Så giv den gerne videre!

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Brandlovers grundlægger Line Dahl er blandt Danmarks mest garvede brand strateger inden for identitetsskabende fortællinger. Hun er smittende optaget af at få os til at stå for mere og skabe større værdi i andres liv – og ser virksomheders store berøringsflade som værdiskabelsens mekka. I et autentisk miks af dna'et, det mulige og de vilde ambitioner nailer hun brands berettigelse og skaber retning internt og eksternt.

Skrevet i: Dit budskab, Dit salg

Andre indlæg

  • Tænker du eller handler du?Tænker du eller handler du?
  • Service af den sjældne slagsService af den sjældne slags
  • Sandheden om de idéer du fårSandheden om de idéer du får
  • • Derfor skal du blive ‘Storyteller in Chief’​ som leder• Derfor skal du blive ‘Storyteller in Chief’​ som leder

STÅ SKARPT. BETYD MERE. SKRIV DIG OP TIL INSPIRATIONSMAILS

Ved tilmelding bekræfter du at have læst og accepteret betingelserne for udsendelse af inspirationsmails. Du kan altid afmelde dig igen på linket i de mails, du modtager. Læs vores cookie- og privatlivspolitik her.

SAVNER DU NOGET?

KONTAKT

Line Dahl
(+45) 222 777 93
line@brandlovers.dk

#hvaermeningen #brandsmedberettigelse

  • Instagram
  • LinkedIn


Copyright Line Dahl & Brandlovers© 2021
Handelsbetingelser - Cookies- og privatlivspolitik