Line Dahl & BRANDLOVERS

  • OM
    • METODEN
    • MENNESKET
  • MULIGHEDER
    • POSITIONERINGS-STRATEGI
    • GRUNDFORTÆLLING
    • IMPLEMENTERING
    • BOG
    • HANDELSBETINGELSER
  • KUNDER
    • UDTALELSER
    • REFERENCER
  • BLOG
  • KONTAKT

Giver du dit næste nemme skridt tid og opmærksomhed nok?

2. oktober 2011 By Line Dahl

Hvad kan jeg nemt gøre bedre i mit arbejdsliv – hvad er mit næste nemme skridt i min business? Det er spørgsmål, jeg ofte stiller mig selv. Det er der 3 årsager til, måske kan du genkende dig selv i dem?

  1. Det er så nemt at overlade udviklingen til andre: Hvad vil kunderne have? Hvad vil chefen have? Hvad er tendenserne? Og så ellers drøne rundt i manegen som en anden cirkushest – smuk pyntet og helt i kontrol, men uden en meningsfyldt retning drevet af os selv.
  2. Listen af forbedringspunkter i forhold til afklaring, udvikling og profilering er ofte uendelig lang. Hver gang vi taler med en ny, opstår der nye muligheder. For der er så mange muligheder og så meget, vi kunne gøre. Præcis som der er så meget, der virker begrænsende. Ja, faktisk føles det af og til så overvældende, at vi kan blive helt handlingslammede.
  3. Med alle de muligheder og begrænsninger, vi oplever, er noget af det ypperste, vi kan præstere faktisk succesfuldt at udvælge og tage … vores næste nemme skridt. Netop dét fortjener mere tid og opmærksomhed, end mange af os giver det.

Fokus handler dybest set om at fjerne så meget, at der er så lidt tilbage, at vi er i stand til at handle på det – samtidig med at vi har det strategiske overblik, der gør, at vi ved, hvorfor vi gør selv de mindste ting, og i hvilken retning vi ønsker, de skal drive os. Det er derfor, det ofte betaler sig at investere i at se sig selv gennem andres professionelle øjne.

Hvad er dit næste nemme skridt?

God inspiration? Så giv den gerne videre!

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Brandlovers grundlægger Line Dahl er blandt Danmarks mest garvede brand strateger inden for identitetsskabende fortællinger. Hun er smittende optaget af at få os til at stå for mere og skabe større værdi i andres liv – og ser virksomheders store berøringsflade som værdiskabelsens mekka. I et autentisk miks af dna'et, det mulige og de vilde ambitioner nailer hun brands berettigelse og skaber retning internt og eksternt.

Skrevet i: Dit budskab

Andre indlæg

  • Spørgsmål 2, der afslører hovedløs brandingSpørgsmål 2, der afslører hovedløs branding
  • Derfor kan små forandringer være bedre end store (eller: guld fra guldfisken)Derfor kan små forandringer være bedre end store (eller: guld fra guldfisken)
  • Den ene ting, du skal have til din udviklingsprocesDen ene ting, du skal have til din udviklingsproces
  • Da Line Dahl måtte fælde en tåre eller tiDa Line Dahl måtte fælde en tåre eller ti

STÅ SKARPT. BETYD MERE. SKRIV DIG OP TIL INSPIRATIONSMAILS

Ved tilmelding bekræfter du at have læst og accepteret betingelserne for udsendelse af inspirationsmails. Du kan altid afmelde dig igen på linket i de mails, du modtager. Læs vores cookie- og privatlivspolitik her.

SAVNER DU NOGET?

KONTAKT

Line Dahl
(+45) 222 777 93
line@brandlovers.dk

#hvaermeningen #brandsmedberettigelse

  • Instagram
  • LinkedIn


Copyright Line Dahl & Brandlovers© 2021
Handelsbetingelser - Cookies- og privatlivspolitik