Line Dahl & BRANDLOVERS

  • OM
    • METODEN
    • MENNESKET
  • MULIGHEDER
    • POSITIONERINGS-STRATEGI
    • GRUNDFORTÆLLING
    • IMPLEMENTERING
    • BOG
  • KUNDER
    • UDTALELSER
    • REFERENCER
  • BLOG
  • KONTAKT

Er Facebook en tidsrøver?

20. oktober 2009 By Line Dahl

At Facebook er en tidsrøver, hører jeg ofte. Men i min verden er Facebook et af de sociale medier, der også kan hjælpe dig professionelt – til at opbygge tillid, skabe relationer og træde i karakter.

Facebook er nemlig kun sladder med vennerne, deling af skøre videoer og ligegyldige quizzer, hvis du kun bruger mediet til den slags.

Vælger du at bruge Facebook (og andre sociale medier) professionelt, kan mediet også hjælpe dig på vej professionelt. Du kan f.eks. skrive om det, der interesserer dig fagligt. Linke til og uploade faglige features. Møde din målgruppe og blive venner med folk, du ikke kender personligt. Blandt andet.

Faktum er jo, at hvis du f.eks. er freelance grafiker eller sælger dine egne smykker, så har du ikke nødvendigvis en masse penge til markedsføring. Derfor kan du bruge Facebook til at vise, hvem du er, og hvad du kan.

Og du kan gøre det, uden at det koster dig andet end din tid (og evt. en smule sparring på, hvordan du griber din professionelle profil an). Til gengæld bliver din tid – med tiden – omsat til relationer og tillid (social cash).

Så er Facebook en tidsrøver? Det er op til dig.

God inspiration? Så giv den gerne videre!

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Brandlovers grundlægger Line Dahl er blandt Danmarks mest garvede brand strateger inden for identitetsskabende fortællinger. Hun er smittende optaget af at få os til at stå for mere og skabe større værdi i andres liv – og ser virksomheders store berøringsflade som værdiskabelsens mekka. I et autentisk miks af dna'et, det mulige og de vilde ambitioner nailer hun brands berettigelse og skaber retning internt og eksternt.

Skrevet i: Din kunde, Dit salg, Dit tankesæt

Andre indlæg

  • Dagens misforståelse … enig?Dagens misforståelse … enig?
  • Enhver tekst er en mulighed – griber du den?Enhver tekst er en mulighed – griber du den?
  • Hvorfor er vigtigere end hvadHvorfor er vigtigere end hvad
  • De to vigtigste formål med dit websites indholdDe to vigtigste formål med dit websites indhold

STÅ SKARPT. BETYD MERE. SKRIV DIG OP TIL INSPIRATIONSMAILS

Ved tilmelding bekræfter du at have læst og accepteret betingelserne for udsendelse af inspirationsmails. Du kan altid afmelde dig igen på linket i de mails, du modtager. Læs vores cookie- og privatlivspolitik her.

SAVNER DU NOGET?

KONTAKT

Line Dahl
(+45) 222 777 93
line@brandlovers.dk

#hvaermeningen #brandsmedberettigelse

  • Instagram
  • LinkedIn


Copyright Line Dahl & Brandlovers© 2019
Handelsbetingelser - Cookies- og privatlivspolitik