Line Dahl & BRANDLOVERS

  • OM
    • METODEN
    • MENNESKET
  • MULIGHEDER
    • POSITIONERINGS-STRATEGI
    • GRUNDFORTÆLLING
    • IMPLEMENTERING
    • BOG
    • HANDELSBETINGELSER
  • KUNDER
    • UDTALELSER
    • REFERENCER
  • BLOG
  • KONTAKT

Den ene ting, du skal have til din udviklingsproces

17. marts 2011 By Line Dahl

Forleden havde jeg en Find Dit Budskab dag med en kunde, der er jordemoder.
Vi skulle føde hendes koncept og formulere hendes budskab. Og da jeg hverken havde epidural, smertestillende piller eller bistik i skrivebordsskuffen … var hun
ved at gå til. Indimellem.

Der midt i processen slog det mig (eller også var det hende, der sagde det til mig), at jeg var fuldstændig rolig. Som en bidronning. På pension. På ryggen. På Hawaii. Jeg har nemlig prøvet det mange (som i mange) gange før. Jeg ved, der kommer et barn ud, og jeg har så meget kærlighed til processen, at jeg kunne berolige en hel bisværm.

Præcis som jordemorderen, der – hvis hun er god – gør fødslen rolig, naturlig og tryg.

Udfordringen kommer, når vi skal prøve noget nyt. For eksempel når vi skal udvikle vores virksomheder. På den ene eller anden måde. Så tager jeg også mig selv i at rode (ret vildt, indimellem) i skrivebordsskuffen …

Næste gang det sker (hvilket formentlig er lige om lidt), vil jeg huske på, at der altid, altid, altid kommer et barn ud. At jeg ved det, ved det, ved det fra andre processer. Og at det bare handler om … kærlighed, kærlighed, kærlighed til processen.

Også til din.

God inspiration? Så giv den gerne videre!

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Brandlovers grundlægger Line Dahl er blandt Danmarks mest garvede brand strateger inden for identitetsskabende fortællinger. Hun er smittende optaget af at få os til at stå for mere og skabe større værdi i andres liv – og ser virksomheders store berøringsflade som værdiskabelsens mekka. I et autentisk miks af dna'et, det mulige og de vilde ambitioner nailer hun brands berettigelse og skaber retning internt og eksternt.

Skrevet i: Din kreativitet, Din produktudvikling, Dit budskab, Dit tankesæt

Andre indlæg

  • Årets bedste ansøgning er allerede lavetÅrets bedste ansøgning er allerede lavet
  • 3 fælder bevidste brandledere undgår3 fælder bevidste brandledere undgår
  • Hvis bolden ryger over hver gang, så prøv noget nytHvis bolden ryger over hver gang, så prøv noget nyt
  • Nå drømmen ved at gøre noget andet end det, du drømmer om Nå drømmen ved at gøre noget andet end det, du drømmer om

STÅ SKARPT. BETYD MERE. SKRIV DIG OP TIL INSPIRATIONSMAILS

Ved tilmelding bekræfter du at have læst og accepteret betingelserne for udsendelse af inspirationsmails. Du kan altid afmelde dig igen på linket i de mails, du modtager. Læs vores cookie- og privatlivspolitik her.

SAVNER DU NOGET?

KONTAKT

Line Dahl
(+45) 222 777 93
line@brandlovers.dk

#hvaermeningen #brandsmedberettigelse

  • Instagram
  • LinkedIn


Copyright Line Dahl & Brandlovers© 2021
Handelsbetingelser - Cookies- og privatlivspolitik