Nysgerrig på din personlige grundfortælling? Hvad det meningsfulde formål i dit arbejdsliv er? Hvilken værdi, netop du bidrager med og ikke mindst, hvordan du kommunikerer det?
Så læs “GPS til dit nye arbejdsliv”. Bogen er skrevet af Line Dahl og Jette Bülck og viser metodesikkert vejen til, hvordan du [G]enopdager det, du arbejder for, [P]ositionerer dig med en tagline (istedet for den titel, du deler med mange andre) og [S]kaber værdi på nye og mere meningsfulde måder. Det kan meget vel føre til følelsen af et nyt arbejdsliv. Uden at du skifter hverken job eller titel.
Bogen er både målrettet dig, der ønsker at blive skarpere på den grundlæggende fortælling om dit personlige bidrag og brand – og dig, der er leder og ønsker nye tanker om, hvordan du selv og dine medarbejdere bidrager mere meningsfuldt til virksomhedens formål og grundfortælling.
”Har fremtiden klangbund hos dig, så er ´GPS til dit nye arbejdsliv´et must-read. Ikke blot for at komme videre, men for at gøre det bedre – for dig, for virksomheden og for verden.” (Anne Skare Nielsen, fremtidsforsker hos Future Navigator og forfatter til bogens forord)
Læs et gratis uddrag her
Løb på biblioteket og lån den trykte bog, så du kan læse alle 200 sider (den er udsolgt fra forlaget). Eller bestil e-bogen for 200 kr. inkl. moms ved at skrive til line@brandlovers.dk