Line Dahl & BRANDLOVERS

  • OM
    • METODEN
    • MENNESKET
  • MULIGHEDER
    • POSITIONERINGS-STRATEGI
    • GRUNDFORTÆLLING
    • IMPLEMENTERING
    • BOG
  • KUNDER
    • UDTALELSER
    • REFERENCER
  • BLOG
  • KONTAKT

To ting der skaber succes

7. oktober 2010 By Line Dahl

Hvis du vil have succes, er der dybest set to faktorer, du skal kunne sætte kryds ved:

Du skal vide en masse om det, du gør
Du skal gøre en masse ved det, du ved

Det er altså ikke nok at vide en masse, hvis du ikke handler på den viden. Her tænker jeg handler på en måde, der rent faktisk berører andre. (Det gør forretningsplaner i Word eller meditationer på måtte altså ikke, selv om de muligvis er nødvendige).

Det er heller ikke nok at handle vildt og blodigt på det, du ved noget om, hvis du ikke ved ret meget. Jo, jo, jeg har hørt den om, at du er ekspert så længe du bare ved mere end dem, du deler din viden ud til (hvis du når så langt). Sandt nok. Men i så fald må der være to kategorier:

Amatør-eksperter og professionelle eksperter

Med tanke på den fremtidsforsker, jeg netop har hørt sige, at amatørernes æra er forbi i 2020, ved jeg godt, hvilken kategorina jeg er til.

Kom nu. Ud med det. Gør viden til værdi. Dyrk originaliteten. Gør det bedre.

God inspiration? Så giv den gerne videre!

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Brandlovers grundlægger Line Dahl er blandt Danmarks mest garvede brand strateger inden for identitetsskabende fortællinger. Hun er smittende optaget af at få os til at stå for mere og skabe større værdi i andres liv – og ser virksomheders store berøringsflade som værdiskabelsens mekka. I et autentisk miks af dna'et, det mulige og de vilde ambitioner nailer hun brands berettigelse og skaber retning internt og eksternt.

Skrevet i: Dit budskab, Dit salg, Dit tankesæt

Andre indlæg

  • Dagens misforståelse … enig?Dagens misforståelse … enig?
  • Forskellen på at skrive og skrive fængendeForskellen på at skrive og skrive fængende
  • De to vigtigste formål med dit websites indholdDe to vigtigste formål med dit websites indhold
  • Du tager fejl, hvis du tror, det er nok at have fundet din passionDu tager fejl, hvis du tror, det er nok at have fundet din passion

STÅ SKARPT. BETYD MERE. SKRIV DIG OP TIL INSPIRATIONSMAILS

Ved tilmelding bekræfter du at have læst og accepteret betingelserne for udsendelse af inspirationsmails. Du kan altid afmelde dig igen på linket i de mails, du modtager. Læs vores cookie- og privatlivspolitik her.

SAVNER DU NOGET?

KONTAKT

Line Dahl
(+45) 222 777 93
line@brandlovers.dk

#hvaermeningen #brandsmedberettigelse

  • Instagram
  • LinkedIn


Copyright Line Dahl & Brandlovers© 2019
Handelsbetingelser - Cookies- og privatlivspolitik